Cele 140 de caractere pentru un mesaj sunt suficiente pentru exprimarea oricărei informaţii, indiferent de importanţă. Moartea lui Saddam sau capturara lui Gaddafi nu au avut nevoie de mai multe. Nici fotbaliştii nu duc lipsă de spaţiu de exprimare în interiorul limitelor stabilite de reţeaua de socializare de tip sms.
Socializarea înseamnă şi interacţiunea fanilor cu favoriţii, un tip de contact care se poate lăsa cu efecte benefice atât pentru club cât şi pentru jucători în particular. Abonarea la fluxul de informaţii oferit de un fotbalist sau altul fidelizează suporterul şi îl poate determina în timp să facă şi eventuale comenzi, online sau nu, care să aducă bani în visteria grupării respective. Asta dacă nu o face deja.
În fotbalul vestic, marele speculator al fiecărui bănuţ din buzunarul spectatorilor, este deja un lucru la ordinea zilei: jucătorii au conturi pe Twitter.
Mai nou, Valencia şi-a schimbat chiar şi tricourile de joc. Lângă număr a apărut păsărica iconică a twitter-ului, iar numele de pe spatele tricourilor sunt imprimate twitter-style, adică spre exemplu@mariuslacatus7 în loc de Lăcătuş! Modelul clubului iberic a fost preluat şi peste ocean iar mexicanii de la Jaguares joacă şi ei cu adresele de Twitter pe spate.
sursa: http://www.istoriafotbalului.com/fotbalul-sub-zodia-lui-twitter/