• RSS
  • Facebook
  • Twitter
Comments

Puya alaturi de Sisu a filmat videoclipul piesei “Consecinte” pe care au colaborat cu Bibanu si Cedry2k. Piesa va fi primul single de pe album, promoveaza lungmetrajul “Eu cand vreau sa fluier, fluier“. De altfel, regizor a fost chiar Florin Serban, autorul peliculei premiate la Festivalul de Film de la Berlin.

Premiera clipului va avea loc, cel mai probabil, saptamana viitoare inaintea lansarii filmului in Romania.

Sursa: Monden.info

După o pauză de 7 ani, Sisu şi Puya pregătesc un nou album, sub numele de La Familia. Prima piesă de pe noul abum se numeşte „Consecinte” şi este inspirată de filmul Eu când vreau să fluier, fluier. „M-a inspirit foarte tare filmul. Sunt situaţii prin care au trecut prieteni de-ai mei. E legat de ceea ce cântăm noi, de muzică pe care o facem. În plus, e ceva nou. E un videoclip artistic, cum noi n-am prea făcut”.

Melodia, interpretată de Puya şi Sisu, împreună cu Cedry2k şi Bibanu, vorbeşte despre libertate şi despre viaţă deţinuţilor: „Am încercat să surprind o bucată din viaţă unor deţinuţi. Am încercat să exteriorizez şi trăirile lor interioare, de lupta la dormitor, cum zic eu, de susţinere la vorbitor, cum zice Puya şi de întărire sufletească la cameră de izolare, cum spune Cedry2k. Fiecare din noi spune un aspect din viaţa deţinuţilor, iar Bibanu concretizează tot în refren: vor libertate”, spune Sisu. „Mesajul pe care am vrut să-l transmitem este că poţi să faci ce vrei, dar trebuie să fii conştient şi să-ţi asumi consecinţele. În viaţă eşti pus în situaţii limită, care cer reacţii rapide, care de multe ori sunt privite ca extreme”, a declarat Cedry2k.

Alături de cei trei artişti, în videoclip apar şi doi dintre foştii deţinuţi, care joacă în filmul Eu când vreau să fluier, fluier: Papan Chilibar şi Mihai Svorişteanu. Scenariul şi regia clipului sunt semnate Florin Şerban, regizorul lui „Eu când vreau să fluier, fluier”, care face echipă cu acelaşi director de imagine, Marius Panduru. Filmările au avut loc miercuri, 17 martie, şi pe platoul de filmare au fost prezenţi şi actorii principali ai filmului: Ada Condeescu şi George Piştereanu.

Videoclipul este o producţie Strada Film şi va fi lansat săptămâna viitoare, în apropierea premierii filmului în România, care va avea loc vineri – 26 martie.

Sursa: Cinemagia



Categories:

Leave a Reply