• RSS
  • Facebook
  • Twitter
Comments

O persoana petrece mult timp in afara casei, publicitatea stapaneste practic tot in viata noastra, inclusiv bancile pentru sezut din oras.
In Occident, bancile au inceput sa fie folosite in scopuri promotionale. Agentiile de publicitate din Romania de asemenea ar dori sa obtina acordul pentru acest canal de publicitate, dar cu legile noastre nu este atat de usor. Si in timp ce noi inca visam ca va veni momentul in care instalarea unei banci pentru sezut nu va dura mai mult de trei luni, sa ne uitam la „creativul bancilor promotionale”.
Banca pe care stai, pentru a vedea.

Marca de lenjerie Victoria’s Secret a insalat banci branduite in metrou. Foarte aproape de un poster cu Adriana Lima in sutien de la noua colectie de la VS.

Banci pe care nu poti sta.

Nike a impiedicat oamenii sa stea pe banci in parcuri.
Sala de fitness Companhia Athletica si DDB Brasil au instalat banci inclinate in locuri publice. Acest lucru pur si simplu nu permite sa stai pe banca, toti cei care au incercat sa faca acest lucru, au alunecat de pe banca.
Banci pe care se sta jos zeci de ani.

In Memorial Park din Londra au fost instalatte opt banci cu inscriptii „Susan James iubea sa stea aici. Si continua sa iubeasca . Datorita sprijinului in domeniul cercetarilor de cancer”.
Banca pentru cei care au probleme cu respiratia.

Preparatele pentru improspatarea respiratiei au aratat ca ar fi mai bine sa stam separat de cei care miroase.
Fosta banca.

Publicitatea produsului dietetic Gela Toni Diet. Slogan: controleaza greutatea cu Gela Toni Diet.
Banca care apropie.

Mark/BBDO din Cehia promovand lichiorul Becherovka „Get Closer”/”Fi mai aproape” au instalat banci care „apropie”.
Banci pentru persoane slabe.

Compania germana McCann Erickson a instalat banci foarte inguste ca un mijloc de publicitate pentru pierderea in greutate.
Banca partiala.

Canalul Denver, multi ani la rand indemnand pe consumatori sa faca economii la apa, acum cativa ani a aratat ca oamenilor nu ii trebuie o banca intreaga sa stea jos. Slogan: „Folositi doar ceea ce aveti nevoie”.
Banci comparative.

Denver Water a folosit doua banci de dimensiuni diferite pentru a demonstra diferenta dintre consumul de apa si necesarul adevarat.
Banci arogante.

Kellogg’s cu ajutorul Leo Burnett provoca un sentiment de inferioritate femeilor si ii convinge sa manance cereale dietetice. Pentru asta a fost nevoie – banci in parcuri cu sezut elastic. „Scandurile” se lasau in jos si baga groaza asupra greutatii.
Banca gigant.

Pampers a demonstrat cat de greu poate fi pentru un copil – „Analizeaza cat de greu poate fi doar sa stai jos”.
O alta banca gigant a fost creata de agentia AKQA din Londra in campania pentru Lumix ZX-1 cu zoom optic 8x. In cateva orase din Marea Britanie au fost plasate obiecte gigante ale copiilor. Trecatorii puteau sa faca fotografii langa aceste obiecte, pe ele si in ele, apoi sa incarce poze pe site-ul companiei.
Banca brutalizata.

Publicitatea unei scoli indiene de arte martiale.
Banca pe care dorm oamenii fara adapost.

Campanie cu scopul de a ajuta persoanele fara adapost – „Nu permite banca sa devina casa”.
Banca ca acasa.

IKEA din contra, incearca sa faca banca tot asa de confortabila ca si canapeaua de acasa.
Banca gustoasa.

Sloganul: „Exista o pauza – exista un Kit Kat” de la agentia JWT Londra.
Banca cu truc.
Lantul international de magazine Superette si agentia DDB New Zealand au pus anunturi pe banci, care se imprimau pe picioarele domnisoarelor imbracate in fuste mini, si ramanea vizibil aproximativ o ora.

Categories:

Leave a Reply